French 1002 Study Guide - Midterm Guide: Le Monde, Voseo, Infinitive

48 views4 pages
15 Oct 2018
Department
Professor

Document Summary

French 1002 test 4 chapitre sept et huit. Je (ne pas prendre) _________________________ de sucre avec mon caf . Nous (ne pas faire) _________________________ de travail aujourd"hui. Le chat ne sort pas parce qu"il (pleuvoir) _________________________ . Fill in the blanks with a present tense conjugation of the infinitive given. (10 points) Ils (ne pas servir)_________________________ de viande dans ce restaurant. Tu (permettre) _________________________ tes enfants de sortir minuit : marie (mettre) _________________________ son imperm able avant de sortir. Fill in the blanks with a pass compos conjugation of the infinitive given. (10 points) object pronoun. Je vais donner mon vieux lit mon petit fr re. Rewrite the sentences with either a direct (le, la, l", les) or an indirect (lui, leur: mes amis cherchent mon chien perdu. Je rends visite mes parents la semaine prochaine. Ce professeur ne parle pas souvent aux tudiants. Answer the following questions with complete sentences. (10 points)

Get access

Grade+20% off
$8 USD/m$10 USD/m
Billed $96 USD annually
Grade+
Homework Help
Study Guides
Textbook Solutions
Class Notes
Textbook Notes
Booster Class
40 Verified Answers

Related Documents